. ➲Yatağın Altındaki Adam Kim? ~ Korku Hikayeleri - Korku Yuvası

➲Yatağın Altındaki Adam Kim?




Ocağın ikisiydi.Saat gecenin 2:04 'ü. Kapımdaki tıklama sesine uyandım.Her 3 saniyede bir tıklama.
Yatağımdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim.Tıklama sesi gittikçe hızlanıyordu, kalp atışı gibi.
Kapıya vardığımda tıklama sesi durdu.Dışarı baktım, kimse yoktu.


Odama geri döndüm ve yatağa yattım.Birinin bana oyun oynadığını düşündüm. 4:21 'de dış kapının kapanma sesine uyandım.Dehşet içine doğruldum.Pencereme baktığımda buğulu camda "gülümse" yazdığını gördüm. Polisi aramak için telefonu elime aldım.Telefonda "Sana gülümsemeni söyledim." yazıyordu.Çığlık attım ve koşarak evden dışarı çıktım.

Dışarı çıkar çıkmaz yolun karşısındaki komşularıma gittim.Kapıyı hemen açtılar.
Şiddetli bir şekilde ağlarken beni sakinleştirmeye çalıştılar.Polisi aradık saat tam 5:42'de polis evime geldi ve her yeri etraflıca aradılar. Bana, evde benden başka birinin bulunduğuna dair herhangi bir ize rastlamadıklarını söylediler.Penceremdeki ve telefondaki mesajlar gitmişti. Bana muhtemelen hayal gördüğümü, belki tıbbi yardımın yararlı olabileceğini söylediler. S*ktir et.Gördüğümün gerçek olduğunu biliyordum.

Ertesi akşam bütün günü komşularımda geçirdikten sonra evime gittim.Odama çıktım.Yatağımı ve odanın kapısını görüntüleyecek şekilde kameramı kurdum. Kaydı başlattım ve yatağıma yatıp uyudum.Şükürler olsun ki gece aralıksız bir şekilde uyudum.Ertesi gün kayda baktığımda gözlerime inanamadım. Gece tam 3'te yatağımın altından bir şey sürünerek çıktı.Tamamen çıplak bir adam.Ayağa kalktı ve yatakta uyuyan bana bakmaya başladı. Tam bir saat boyunca hiç kıpırdamadan bana baktı.Sonra hareket etti.Yüzü ekranı kaplayacak şekilde kameraya yaklaştı.Yüzü çok solgundu.
Gözleri simsiyahtı.Yüzünde kocaman bir gülümseme vardı.Tam 2 saat boyunca hiç hareket etmeden sadece arada bir başını iki yanına sallayarak kameraya baktı.
2 saat sonunda yeniden yatağıma yürüdü ve altına süründü.Videoyu benim uyanıp kameraya doğru yürüyüşüme doğru hızlandırdım.Kayıt bitmişti. Korkumdan olduğum yerde kalakaldım.Videoda adam odadan çıkmıyor tekrar yatağımın altına dönüyordu.O her ne ise hala buradaydı.

1 yorum:

  1. Yatağın altından adamın çıkması hikayesi tam hollywood filmlerine konu olur. Gerçek hayatta böyle bir durumla karşılaşılmasını pek olası görmüyorum.

    YanıtlaSil