. ➲ Otostop Çeken Kız ~ Korku Hikayeleri - Korku Yuvası

➲ Otostop Çeken Kız



Merhabalar size başımdan geçen ilginç bir olayı anlatmak istiyorum. Ben Mehmet 36 yaşındayım. Bu olay başıma 4 sene önce geldi. İşim gereği bir iş seyahati için yola çıktım ve akşam üzeri ıssız bir ormanda yoluma devam ederken karşıma otostop çeken bir kız çıktı. Benimde 2 tane kızım olduğu için hemen durdum ve nereye gittiğini sordum. Kız bana evim buraya yakın rica etsem beni evime götürebilir misin dedi. Bende tamam götürürüm diyerek onu arabama aldım. Neden bu saatte burada olduğunu sorduğumda karanlık olduğu için korktuğunu ve eve yürüyerek gidemeyeceğini söyledi. Neyse kızı istediği adrese götürdüm. Sonra ise tam geldiğimizi söylecektim ki birden arka koltuğa dönmem ile şok oldum. Çünkü kız arka koltukta yoktu. Bunun nasıl olabileceğini düşünürken hemen adresteki eve doğru ilerleyerek kapıyı çaldım. 

Kapıyı orta yaşlarda bir kadın açtı. Ona yolda gelirken bir kız gördüğümü ve evinin burada olduğunu söyledi. Kadın evet biliyorum dedi. Bunun nasıl olduğunu sorduğumda bugüne kadar her cumartesi akşamı farklı insanlar yine böyle bir olayla kapısını çalıyormuş. İşin gerçek boyutu ise kız bir cumartesi akşamı okul dönüşü kaza sonucu hayatını kaybetmiş. O günden sonra ise her cumartesi akşamı evine gelmek için otostop çekiyormuş ama bir türlü evine gelemiyormuş. Adam tam çıkacağı sırada duvarda bir kız resmi görmüş ve yolda arabasına aldığı kızın aynısı ve üzerinde de aynı elbiseler varmış. 

7 yorum:

  1. Enteresan bir hikaye gerçekten de. Bende bir gün gece sahile arkadaşlarla giderken ıssız bir yolda ara sokağa giren bir çocuk görmüştüm

    YanıtlaSil
  2. Bizde bir gece içmeye gideceğimiz zaman otoyoldan geçmiştik. O sıra beyazlar içindeki bir kızın yoldan sağa sola bakmadan geçtiğini izlemiştik. Korkudan altımıza yapıyorduk

    YanıtlaSil
  3. Ne oluyorsa gece vakti oluyor zaten. Gece vakti dışarıda, özellikle de ıssız yerlerde dolaşmayı hiç haz etmiyorum. Bence sizde dikkat edin

    YanıtlaSil
  4. Birisini arabana alıyorsun ve bakıyorsun ki araçta kimse yok. Böyle bir durum benim başıma gelse kafayı yerdim herhalde

    YanıtlaSil
  5. If you're trying to lose kilograms then you need to start using this brand new personalized keto diet.

    To create this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and top chefs joined together to develop keto meal plans that are useful, suitable, price-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, hundreds of clients have already transformed their body and health with the benefits a professional keto diet can offer.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones offered by the keto diet.

    YanıtlaSil
  6. Merhabalar ben 12 yaşındayım bir yaz ayıydı ve çpk sıcak olduğu için ben uyanmıştım ve bu normal birşeydi çünkü her seferinde kalkardım sonra cam sesi ve dolabımın kapağının açılma sesini duydum ama korkmadım daha sonra peteğin orada sarı renkte bir erkek çocuğu gördüm çocuk koşarak salona doğru gitti ve hemen sıçrayıp kalktım ve ışığı yakıp telefonu aldım ve sabah olmasını bekledim ve sabah olduğunda olayı ilk babama anlattım ve bana hayal görmüşsündür dedi ama ben onu hergün görüyordum ama o gün benimle konuşmuştu (yayınlarsaniz sitede sevinirim)

    YanıtlaSil
  7. Burada güzel makaleleriniz var! Burada ev satın almak veya diğer finansman ihtiyaçlarını karşılamak için% 2 oranında kredi arayan biri varsa, 247officedept@gmail.com adresinden Bay Benjamin ile ayrıca Whats-App + 1-989-394-3740 üzerinden iletişime geçmenizi istiyorum. Bay Benjamin, pazara ilk alıcı olarak giriyordum. Doğal olarak ihtiyaçlarım biraz farklıydı ve bir sürü sorum vardı. Bana ön onay mektubumu göndermeden önce, ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği konusunda benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu. Çok duyarlı ve bilgiliydi. Aynı zamanda çok açık sözlü. Kapanış saati ve diğer detaylarla ilgili beklentilerimin neler olduğunu kendisine anlattım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak Benjamin'in kredi teklifi sürecinden geçmekten memnuniyet duydum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar sorunsuz geçti ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü korku hikayeleri duydum. Kredi arayan herkese tavsiye ederim. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı

    YanıtlaSil