. ➲ Cin Laneti ~ Korku Hikayeleri - Korku Yuvası

➲ Cin Laneti


Merhaba arkadaşlar benim ismim Melih size başımdan geçen bir korku hikayemi anlatacağım. Şuan 20 yaşındayım olayı bundan 8 sene önce 12 yaşında iken yaşadım. 

Ben olayı yaşadığım günden hiçbir şeyden habersiz yine okuldan eve geldim. Biraz televizyon falan izledikten sonra uyumak için odaya gittim. Odada abim, ben ve kız kardeşim kalıyoruz. Hepimiz uyuduktan sonra ben gece bir anda birinin beni dürtmesi ile uyandım ve o an pencerede kulakları uzun olan bir şey gördüm. O an bunun rüya olabileceğini  düşündüm ancak kendimde olduğumu teyit etmek için kendimi cimcikledim ve uykuda olmadığımı anladım. O gördüğümden çok korktuğum için kuran okuyarak tekrar uyumaya çalıştım.

Sabah uyanır uyanmaz direk anneme, babama ve abime başıma gelen bu olayı anlattım. Ancak onlar böyle bir şeyin olamayacağını ve küçük olduğum için bir rüyada olduğunu söylediler. Onlara bu olayın gerçek olduğunu anlatsamda bana inanmadılar. Neyse o gün yine okula falan gidip geldikten sonra uyuma vakti geldi. Ben yine uykuya daldım ancak yine bir el beni dürterek uyandırdı. Dün gece gördüğüm o siyah kulaklı şeyi gene gördüm. Bu sefer küçük kardeşim de sanırım gördü ki oda ağlamaya başladı ve hemen annem odaya kardeşime bakmak için geldi.

Benim uyanık olduğumu gören annem niye uyumadın diye sordu. Ben ise yine dünkü korkunç şeyi gördüğümü söyledim ve annem bu sefer söylediğime inanmıştı. Sabah oldu babama olanları anlatsakta yine inanamadı bize hatta annem hocaya falan götürelim dese de babam oralı bile olmadı. O gün yine bir şekilde geçti 3. gece sonunda yine ben uykudan uyandırıldım ve o şeyi çok yakınımda hissettim korkudan çenem yamulmuştu ve o korkuyla çığlık attım. Çığlığımı duyan annem ve babam odaya geldi beni o halde gören annem ve babam oldukça tedirgin gözüküyordu. Hemen hastaneye gittik ve doktor bunun neden olduğunu anlamadı ve tedavi için gerekenlerin yapılmasını söyledi.

Tedavi için hastanede 10 gün kalmak zorunda kaldım. Geceleri hastanede bile uyumak oldukça zor bir hal almıştı. Geceleri sürekli uyanıyor bir şekilde geri uyumaya çalışıyordum. Hastaneden çıktıktan sonra annem babama bir hocaya götürelim dedi. Babam ise geçti işte gerek yok deyip geçiştirdi. Ertesi gün babamın haberi olmadan bir hocanın yanına gittik annemle beraber. Hocaya olayı biteni anlattık ve hemen nedenini bize açıkladı. Hoca, o gördüğüm şeyin cin olduğunu ve sürekli beni dürtmesinin sebebinin beni de aralarına almak için yaptığını söyledi. Hatta beni lanetlemek için çok fazla çaba gösterdiklerini yüzümün yamulmasının da onlara katılmadığım için beni cezalandırmak için yapmışlar. Onlarda korunmamı sağlayan şey ise uyumak için okuduğum Kuran-ı Kerim'miş. Hoca yine orada bana birçok ayet okudu ve yatmadan önce birkaç ayet okumam gerektiğini söyledi

Şuan 20 yaşındayım ve o günden sonra birkaç ayet okumadan uyumam. O gördüğüm varlığı da hocaya gittiğimden beri hiç görmedim. Size tavsiyem sizde uyumadan önce kesinlikle birkaç ayet okumanız faydanıza olacaktır. 

11 yorum:

  1. Ailelerin çocukların dediklerine daha çok kulak vermesi lazım. Çocukların hayal gücü yüksek olabilir ama salak değiller.

    YanıtlaSil
  2. Cinlerin karşısındaki insanın şeklini değiştirebilme gibi bir güçleri yok. Çeşitli şekillere girebildikleri ise bilinen bir gerçektir.

    YanıtlaSil
  3. Bazı durumlarda işin ehli hocalara danışmaktan çekinmeyin. Bu tür insanlar genelde bu işi para için yapmazlar

    YanıtlaSil
  4. Cinlerin insanlara musallat olma durumları öyle pek sık görülen olaylar değil. Toplumumuz da doğru bilinen yanlışlar mevcut.

    YanıtlaSil
  5. Değişik yerlere gitmeyin arkadaş. Cinlerin yaşadıkları belli yerler vardır; mezar kenarları, dere kenarları gibi. Gece vakti buralardan uzak durun

    YanıtlaSil
  6. geçmiş olsun bu olaydan sonra bir psikolojik danışmana gitmeniz ruhsal açıdan size çok faydası dokunacaktır.

    YanıtlaSil
  7. Geceleri rahat uyumak istiyorsanız size şöyle bir tavsiye vermek isterim: Uyumadan önce yataktayken mutlaka nas ve felak okuyun, sonra uyuyun

    YanıtlaSil
  8. As claimed by Stanford Medical, It's really the SINGLE reason this country's women get to live 10 years longer and weigh an average of 42 pounds less than we do.

    (And actually, it is not related to genetics or some hard exercise and really, EVERYTHING about "HOW" they are eating.)

    P.S, What I said is "HOW", and not "what"...

    CLICK this link to uncover if this short questionnaire can help you decipher your true weight loss possibilities

    YanıtlaSil
  9. According to Stanford Medical, It is really the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh 19 kilos less than we do.

    (By the way, it is not related to genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING about "HOW" they eat.)

    BTW, I said "HOW", not "what"...

    Tap on this link to find out if this short questionnaire can help you unlock your real weight loss potential

    YanıtlaSil
  10. Burada güzel makaleleriniz var! Burada ev satın almak veya diğer finansman ihtiyaçlarını karşılamak için% 2 oranında kredi arayan biri varsa, 247officedept@gmail.com adresinden Bay Benjamin ile ayrıca Whats-App + 1-989-394-3740 üzerinden iletişime geçmenizi istiyorum. Bay Benjamin, pazara ilk alıcı olarak giriyordum. Doğal olarak ihtiyaçlarım biraz farklıydı ve bir sürü sorum vardı. Bana ön onay mektubumu göndermeden önce, ne anlama geldiği ve nelerin değişebileceği konusunda benimle konuşmak için aradı. Kendisini hemen hemen her saatte e-posta ve kısa mesaj yoluyla bana sundu. Çok duyarlı ve bilgiliydi. Aynı zamanda çok açık sözlü. Kapanış saati ve diğer detaylarla ilgili beklentilerimin neler olduğunu kendisine anlattım. Bu beklentileri karşılayacağını söyledi ama onları aştı. O kadar çabuk kapattım ki emlakçım ve satıcı elbette bu konuda heyecanlandı. Ancak bir alıcı olarak Benjamin'in kredi teklifi sürecinden geçmekten memnuniyet duydum. Ön onaydan kapanışa kadar yolculuk o kadar sorunsuz geçti ve kendimi şanslı sayıyorum çünkü korku hikayeleri duydum. Kredi arayan herkese tavsiye ederim. Her şey elektronik olarak amaca uygun ve güvenli bir şekilde ele alındı

    YanıtlaSil
  11. nas felá okuyabilirsiniz sık sık

    YanıtlaSil